براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 792
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 810
بازدید ماه : 1140
بازدید کل : 161869
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

1. برنامه‌های خود را کامل ببندید:
توجه به این نکته یکی از مهم‌ترین نکات‌ در افزایش طول عمر باتری است. اگر می‌بیند باتری گوشی‌تان ناگهان تمام شده است، گوشی را مقصر ندانید؛ بلکه معمولا این مشکل از طرف یک برنامه ناشی می‌شود. به بخش باتری در منوی تنظیمات (Settings) بروید و اگر برنامه‌ای وجود دارد که بدون هیچ دلیلی در آن‌جا نمایش داده شده است، آن را ببندید. به یاد داشته باشید که بعضی از برنامه‌ها به‌طور خودکار سعی می‌کنند با برنامه‌های دیگر همگام (Sync) شوند و به‌همین خاطر هم باز می‌مانند.
 
2. نور گوشی را کم کنید:
اکثر مواقع نیازی به نور زیاد نمایش‌گرتان ندارید؛ به‌همین خاطر هم بهتر است نور نمایش‌گر را کم کنید. بسیاری از گوشی‌ها ویژگی تنظیم نور نمایش‌گر را دارند و با کاهش  نور نمایشگر می‌توانید در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید. فراموش نکنید که زمان قفل شدن صفحه‌‌ی نمایش به‌صورت خودکار را به حداقل کاهش دهید. 
 

 
3. قابلیت لرزش (ویبره) گوشی‌تان را خاموش کنید:
اگر همیشه نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی‌تان هستید و اصلا دوست ندارید خارج از محل کار یا منزل، گوشی از کار بیافتد، خاموش کردن قابلیت لرزش (ویبره) مفید خواهد بود. برای خاموش کردن این قابلیت به بخش تنظیمات صدای (Sound) گوشی بروید.
 
4. همگام‌سازی در پس‌زمینه را متوقف کنید:
اگر برنامه‌ای پیدا نکردید که باز ماندن‌اش باعث صرف انرژی و باتری شده باشد، به قسمت «برنامه‌های کاربردی رایج» (commonly used apps) بروید و نگاهی به منوی آن‌ بیاندازید. معمولا اغلب برنامه‌هایی که در این قسمت هستند گزینه‌ای برای متوقف کردن همگام‌سازی‌شان دارند.
 
5. قابلیت GPS را خاموش کنید:
اکثر کاربران بر این باورند که خاموش کردن Wi-Fi و بلوتوث در صرفه‌جویی مصرف باتری تاثیر دارد. اما واقعیت این است که این کار تاثیر چندانی ندارد. اما GPS به شدت باعث مصرف باتری می‌شود. به قسمت تنظیمات مکان‌یابی (Location Settings) بروید و در مرحله‌ی بعد میزان دقت آن را به اندازه‌ی مورد نیازتان کاهش دهید. 
 



:: برچسب‌ها: نکاتی , برای , افزایش , عمر , باتری , گوشی‌های , هوشمند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com